لزوم اجرای مطلوب طرح شبکه سیر در زنجان/ شرکتهای حمل و نقل مسافربری استان موظف به پذیرایی مطلوب از مسافران هستند
معاون ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان گفت: طرح شبکه سیر در زنجان باید به صورت ویژه و مطلوب اجرایی شود.
به گزارش موج رسا; محمدرضا آقاخانی در جلسه کارگروه ارتقای سطح خدمات به مسافران ناوگان حمل و نقل برونشهری استان زنجان، افزود: همه شرکتهای حمل و نقل مسافربری استان موظف به پذیرایی مطلوب مسافران در اتوبوسها هستند.
وی افزود: شرکتهای حمل و نقل مسافربری استان زنجان موظفاند تا در مدت سه ماه نسبت به ساماندهی نحوه پذیرایی از شهروندانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده میکنند، اقدام کنند.
این مسئول ادامه داد: پذیرایی از مسافران و شهروندانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای استان زنجان استفاده میکنند باید شایسته و مطلوب باشد و بر این اساس به شرکتهای حمل و نقل مسافر استان سه ماه فرصت داده شد تا نسبت به ساماندهی مطلوب وضعیت پذیرایی در ناوگان خود اقدام کنند.
معاون حمل و نقل ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان با اشاره به شبکه سیر، افزود: جلب رضایت مسافران در یك فضای رقابتی سالم و با بهكارگیری از وسایل نقلیه با كیفیت و ایمن و بهرهگیری از رانندگان آموزشدیده و ماهر و در مجموع ارتقای خدمات به مسافران مهمترین هدفی است که در اجرای طرح شبکه سیر در کشور دنبال میشود و ما نیز در استان زنجان به دنبال اجرای مطلوب این طرح هستیم.
وی خاطرنشان کرد: به منظور ارتباط هرچه بهتر وسریعتر و نیز انتقال شکایت و انتقادات مسافران از روند خدمترسانی شرکتهای مسافربری استان زنجان به این ادارهکل، همه شرکتها موظفاند از این پس نسبت به درج سامانه پیامکی دریافت انتقادات و پیشنهادات این ادارهکل در پشت برگههای بلیت خود اقدام کنند. //ن
انتهای خبر/